Brisa Logo

İletişim

Değerli Müşterimiz

Müşteri İletişim Merkezimizin öncelikli amacı sizlere günün her saatinde hizmet vermek ve gülen bir yüzle karşılamaktır. Haftanın 7 günü hizmet veren Müşteri İletişim Merkezimizden, tüm ürünlerimizin özellikleri ve Yetkili Satış Noktalarımız hakkında bilgi alabilir; istek, ihtiyaç ve görüşlerinizi bize iletebilirsiniz.

Gerek ürünlerimiz ve hizmetlerimiz, gerekse bayilerimiz ve çalışanlarımız ile ilgili her türlü eleştiri, teşekkür, öneri, yeni fikir ve isteklerinizi bizlere doğrudan telefonla iletebilir veya ayrıca aşağıdaki bölümden yazılı başvuruda bulunarak paylaşabilirsiniz. Tüm başvurularınız titizlikle değerlendirilecek ve aynı gün içerisinde sizinle iletişime geçilerek yapılacak çalışma ve çözümle ilgili bilgi verilecektir. Elektronik posta ile yapılan başvurularda, başvurunun statüsü ile ilgili bilgilendirme e-posta adresniz üzerinden yapılacaktır. Bize ilettiğiniz görüş, öneri ve şikayetleriniz daha iyi bir hizmet sunmak için sürdürdüğümüz çalışmalarımıza ışık tutacaktır. Zaman ayırdığınız için içtenlikle teşekkür ederiz.

Hedefimiz, sizinle birlikte daha iyiye ulaşmak ve sizlere daha kaliteli bir hizmet sunabilmektir.

* İşaretli alanların doldurulması zorunludur. ** İşaretli alanlardan en az birinin doldurulması zorunludur.

AD*
SOYAD*
E-POSTA*
TELEFON*
KONU*
MESAJ*