Hizmet Anlayışımız

AnlayışımızMüşteri deneyimini zenginleştirmek için inovatif fikirler üretmeyi ve bunları hayata geçirmeyi bir kurum kültürü haline dönüştürmeyi hedefleyerek ve bu alanda birçok fikri operasyonlarımıza dahil ederek yenilikçi bakış açımızı sadece ürünlerde değil her alana taşıyoruz.

 

Perakende satış ve satış sonrası hizmet faaliyetlerimiz Türkiye’nin dört bir yanına yayılan ve markalarımızın tabelaları altında hizmet veren yetkili satış noktaları aracılığıyla yürütüyoruz.

 

Rekabette farklılaşmak için insana ve müşteriye katılan değerlere yatırım yapma vizyonunu benimseyerek, satış noktalarımızda da bu konuda fark yaratan uygulamalar hayata geçiriyoruz.

 

Hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlamak amacıyla hayata geçirdiğimiz Brisa Akademi ile çalışanlarımıza, yurt içi ve uluslararası iş ortakları ile satış noktası personellerine yüz yüze ve e-eğitim sitemiyle de mesleki gelişim içerikleri ile eğitimler sunuyoruz. Brisa Akademi’de ayrıca, iş ortaklarımızın çocuklarına ‘Yeni Nesil İş Başında’ eğitim programını uyguluyoruz ve sektörümüzün inceliklerini iş ortaklarımızın gelecek kuşaklarına da aktarıyoruz.

 

Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek için, farklı yaklaşımlar getirmek için cesaretle ilerliyoruz. Hayata geçirdiğimiz, lastiklerin kullanılmadıkları dönemlerde uygun koşullarda ve sigortalı olarak saklanmasına imkan veren “Lastik Oteli” hizmeti, ticari araç filolarına “360 derece danışmanlık” hizmeti verdiğimiz “Profleet” filo yönetim çözümleri, ağır ticari araçlara yerinde servis ve bakım hizmeti sunan, dünyada bir ilk olan "Mobilfix" servis tırı ve sektörün ilk online lastik satış platformu Lastik.com.tr ile vizyonumuzu müşterilerimizle buluşturuyoruz.

 

Bununla beraber, 360 derece servis ve bakım hizmeti sunan “Otopratik” ve “Propratik” mağazalarımızla farklı segmentlerdeki araç sahiplerinin ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetlere tek bir noktadan ulaşmalarını sağlayan bir ortam sunuyoruz.