Hizmet Anlayışımız

Müşteri deneyimini zenginleştirmek için inovatif fikirler üretmeyi ve bunları hayata geçirmeyi bir kurum kültürü haline dönüştürmeyi hedefleyerek ve bu alanda birçok fikri operasyonlarımıza dahil ederek yenilikçi bakış açımızı sadece ürünlerde değil her alana taşıyoruz.

 

Perakende satış ve satış sonrası hizmet faaliyetlerimiz Türkiye’nin dört bir yanına yayılan ve markalarımızın tabelaları altında hizmet veren yetkili satış noktaları aracılığıyla yürütüyoruz.

 

Rekabette farklılaşmak için insana ve müşteriye katılan değerlere yatırım yapma vizyonunu benimseyerek, satış noktalarımızda da bu konuda fark yaratan uygulamalar hayata geçiriyoruz.

 

Müşteriye değer katma ve müşteri deneyimini zenginleştirme çalışmalarına yön vermek amacıyla oluşturduğumuz model mağaza, lastik satışı ve bakımı konusunda farklı modeller geliştirmek, değişen ve farklılık gösteren müşteri ihtiyaçlarına yerinde çözüm sunmak ve saha tecrübesini iş ortaklarıyla paylaşmak amacıyla operasyonlarını yürütüyor. Model mağaza, aynı zamanda Brisa iş ortakları ve çalışanları için de bir eğitim üssü.

 

Hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlamak amacıyla hayata geçirdiğimiz Brisa Akademi ile çalışanlarımıza, yurt içi ve uluslararası iş ortakları ile satış noktası personellerine yüz yüze ve e-eğitim sitemiyle de mesleki gelişim içerikleri ile eğitimler sunuyoruz.

 

Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek için, farklı yaklaşımlar getirmek için cesaretle ilerliyoruz. Hayata geçirdiğimiz, lastiklerin kullanılmadıkları dönemlerde uygun koşullarda ve sigortalı olarak saklanmasına imkan veren “Lastik Oteli” hizmeti, ticari araç filolarına “360 derece danışmanlık” hizmeti verdiğimiz “Profleet” filo yönetim çözümleri ve ağır ticari araçlara yerinde servis ve bakım hizmeti sunan "Mobilfix" ile vizyonumuzu müşterilerimizle buluşturuyoruz.

 

Özellikle lastik satış noktalarına gitmek istemeyen, lastik değişimleri ve bakımları için kapıda hizmet almak isteyen kişiler için geliştirilen lastik.com.tr internet sitesi aracılığıyla da lastik satış ve bakım hizmetleri sunarak dönemin dinamiklerini yakalıyoruz. Bununla beraber, satış noktalarımızda getirdiğimiz yeni konseptlerle; “OtoPratik” ve “Propratik” mağazalarımızda  farklı segmentlerdeki araç sahiplerinin ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetlere tek bir noktadan ulaşmalarını sağlayan bir ortam sunuyoruz.

 

İş ortaklarının hizmetlere, güncel Brisa bilgilerine hızlı ve etkin bir biçimde ulaşmasını ve Brisa ile yeni iletişim kanalları geliştirmesini sağlamak amacıyla I-CAT uygulaması ve geleceğin yolculuklarını tasarlamak için yola çıktığımız Türkiye'nin ilk "sosyal seyahat" platformu Tripin, müşterilerimize daha iyisini sunmak adına inovatif fikirler üretmek için bizlere ilham veriyor.