Sürücülerin ilk tercihi olan Lassa, yeni kış lastiği reklam filmini yayınladı

10.11.2016

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa’nın 40 yılı aşkın deneyimiyle öncü markası Lassa, Türkiye’nin en çok tercih edilen lastik markası olduğunu yapılan araştırmayla kanıtladı. Bağımsız pazar araştırma şirketi IPSOS’un binek, hafif ticari, ağır ticari ve tarım grubu segmentlerinde yaptığı araştırmada Lassa’nın tüm araç grupları toplamında en çok kullanılan lastik markası olduğu belirlendi. Türkiye genelinde 43 ilde 85 bin araçla yapılan araştırma araç altı lastik sayımı ile 1 Ocak – 31 Aralık 2015 tarihleri arasında gerçekleştirildi.



 



Sürücülere sağladığı sağlamlık, emniyet ve konfor ile tanınan Lassa, araştırma sonuçlarına yeni kış lastiği reklam filminde yer verdi. Kış lastiği kullanımını teşvik etmek ve bu alandaki farkındalığı artırmak için hazırlanan reklam filminde Lassa’nın resmi ortağı olduğu FC Barcelona sporcuları yer aldı.



 



Lassa, yeni reklam filmiyle hem sektör liderliğini kutluyor hem de sürücülere sağlam, emniyetli ve konforlu bir kış dönemi vaat ediyor.



 



Reklam Filmi: https://www.youtube.com/watch?v=uJn65OxPp48




 



KÜNYE



Reklamın Başlığı: Türkiye’nin Lider Lastik Markası Lassa



Reklamveren: Lassa



Reklamveren Temsilcisi: Korhan Korel, Ceren Kalkan



Reklam Ajansı: Alametifarika



Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme, Ozan Özüm Özbey



Yaratıcı Grup Lideri: Handan Tepe



Yaratıcı Grup: Ali Can Savaş, Metehan Yılmaz, Erhan Baraşaran, Burçin Perçin, Yeliz Civelek, Pınar Ulus



Müşteri İlişkileri: Gökhan Akbay, Canan Akyıl



Stratejik Planlama: İdil Aydoğdu Önuçak, Seren Pala



Prodüksiyon Şirketi: Animasyon Cumhuriyeti



Post Prodüksiyon: Filimişleri



Medya Ajansı: MediaCom

Kullanılan Mecralar: TV, sosyal medya, dijital ve radyo.