Lastik.com.tr, Uluslararası İnteraktif Medya Ödülleri’nde Üstün Başarı Ödülüne layık görüldü

20.10.2016

Lastik.com.tr, Uluslararası İnteraktif Medya Ödülleri’nde Üstün Başarı Ödülüne layık görüldü



Brisa’nın sektörde bir ilk olarak hayata geçirdiği Lastik.com.tr, Uluslararası İnteraktif Medya Ödülleri’nde (IMA), kullanıcı dostu ara yüzü ile e-ticaret kategorisinde Üstün Başarı ödülüne layık görüldü.



 



Brisa tarafından araç sahiplerinin hızla değişen tüketim alışkanlıkları ve beklentilerine en iyi şekilde cevap vermek amacıyla hayata geçirilen Lastik.com.tr, Uluslararası İnteraktif Medya Ödülleri’nde (IMA) yeni bir ödüle layık görüldü. Daha önce 2012 yılında ‘Best in Class – Sınıfının En İyisi’ ödülünü kazanan Lastik.com.tr, kullanıcı dostu ara yüzü ile bu yıl da e-ticaret kategorisinde Üstün Başarı ödülünü kazandı.



 



Brisa’nın 2011 yılında lastik sektöründe bir ilke imza atarak sunduğu Lastik.com.tr, araç sahiplerinin hayatını kolaylaştırmak amacıyla hizmet sunuyor. Lastik kullanıcılarının değişen beklentilerine göre sürekli olarak kendini yenileyen Lastik.com.tr’de binek, 4x4 ve hafif ticari araçlara uygun Bridgestone ve Lassa markalı lastikler internet üzerinden seçilerek, ödemesi de yine site üzerinden anında yapılabiliyor. Lastik.com.tr’de istenilen ürün özelliklerine göre en kolay arama - satın alma fırsatı sunulurken, müşterileri yönlendirerek araçları için gerekli olan lastikleri de gösteriyor. Müşteriler, satın aldıkları lastiklerin değişimini ise, uygun zaman ve lokasyon belirtilerek Türkiye genelindeki 400'ü aşkın anlaşmalı nokta aracılığıyla yaptırılabiliyor ve böylece daha hızlı bir hizmet alabiliyor



 



Lastik.com.tr bu yıl SAP İnovasyon Forum’da da “Müşteri Deneyimi” alanında en iyi e-ticaret platformu seçilmişti.