FC Barcelona Lassa Genel Müdürü Rodrigo de la Fuente: “Anadolu Efes maçı oldukça zorlu geçecek”

09.12.2016

FC Barcelona Lassa’nın 9 Aralık günü Turkish Airlines Euroleague kapsamındaki maçı öncesinde Brisa yönetimi, FC Barcelona’nın yöneticileriyle bir dostluk yemeği gerçekleştirdi. Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Korhan Korel ve Uluslararası Pazarlar Direktörü Ertan Kurt’un ev sahipliğindeki etkinliğe FC Barcelona’nın Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Joan Bladé, Basketbol Genel Müdürü Rodrigo de la Fuente ve Salon Sporları Direktörü Joan Carles Raventos katıldı.



 



İş birliklerinin ilk yılını geride bırakmalarını kutlayan kurum yöneticileri, iş birliği kapsamındaki çalışmaları değerlendirdi.



 



FC Barcelona iş birliğinin Türkiye ile beraber, markanın aktif oldukları tüm pazarlarda Lassa’nın bilinirliğini ve imajını güçlendirmeye yönelik önemli katkı sağladığını belirten Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Korhan Korel, Türkiye’de doğup geliştirilen Lassa’nın kalitede, sağlamlıkta, performanstaki liderliğini tüm dünyaya göstermek istediklerini belirtti. Korel “Bugün tüm segmentlerin toplamına bakıldığında Lassa’nın Türkiye lastik pazarının lideri olduğunu görüyoruz. Ekonomiye katkı sağladığımız alanlarla beraber kamuoyu tarafından atfedilen “en samimi” marka konumlamamızla ve Türk mühendisleri tarafından geliştirilerek dünyaya sunulan, Türkiye’nin gurur duyduğu ve göğsünü kabartan marka olmak istiyoruz. Buradan hareketle, Lassa markamızla uzun yıllardır sporun her alanında destek vermeyi ve sporcularımızın uluslararası başarılara giden yolculuklarında yanlarında olmayı Türkiye için gerçekleştirmemiz gereken bir sorumluluk olarak görüyoruz. Şimdi markamız uluslararası yolculuğunda daha güçlü olmak için cesaretli adımlar atıyor. Markamızın bu atılımını, FC Barcelona aracılığıyla 1 milyar kişiye ulaştıracağız” dedi.



 



Lassa ile sponsorluklarını değerlendiren FC Barcelona Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Joan Bladé, “Lassa işbirliği, kulübümüzün globalleşme vizyonunun ve bu yoldaki kararlılığının önemli bir göstergesi. FC Barcelona’nın en fazla sevilen ve takip edilen yabancı spor kulübü statüsünde. Bugün sosyal medya üzerinden FC Barcelona’yı takip eden üç milyonun üzerinde takipçimiz var. Bu rakam da bize FC Barcelona’nın Türkiye’de ne kadar çok sevildiğini gösteriyor” dedi.



 



Turkish Airlines Euro Leauge’de karşılaşacakları Anadolu Efes maçıyla ilgili görü bildiren FC Barcelona Lassa Basketbol Genel Müdürü Rodrigo de la Fuente, maçın oldukça zorlu geçeceğini bildiklerini ve hazırlıklarını buna göre yaptıklarını belirtti.



 



Lassa, 2015’in Haziran ayında başlayan işbirliği ile FC Barcelona’nın 2018-2019 sezonu sonuna kadar ‘Global Resmi Lastik Partner’i olmuş; kulübün basketbol, hentbol, futsal ve tekerlekli paten hokeyinden oluşan tüm salon sporları takımlarının isim ve forma sponsorluğunu üstlenmişti.



 



Brisa hakkında:



Dünyanın en büyük lastik üreticisi Bridgestone ile Sabancı Holding’in ortak kuruluşu olan Brisa, Türkiye lastik endüstrisinin lideridir. Brisa’nın kökleri, Sabancı Holding ve ortaklarının girişimiyle 1974 yılında kurulan Lassa ile atılmıştır. Lastik sektöründe dünyada yaşanan gelişmelere paralel olarak; 1988 yılında Sabancı Topluluğu ile Bridgestone Corporation arasında gerçekleşen ortaklık sonucunda, Brisa bugünkü adını almıştır ve 25 yılı geride bırakmıştır.



 



1993 yılında ilk Ulusal Kalite Ödülü’nü kazanan Brisa, 1996 yılında da iş mükemmelliği konusunda gösterdiği üstün performans sonucu Avrupa Kalite Büyük Ödülü’nü kazanan ilk Türk şirketi olmuştur. Brisa, bugün Avrupa’nın yedinci büyük lastik üreticisi konumundadır. Brisa Kocaeli Üretim tesisleri, 361.000 metrekareye ulaşan kapalı alanıyla, dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikalarından biridir. Bu tesis, aynı zamanda, Bridgestone’un dünya üzerindeki en önemli üretim üslerinden biri olma özelliğini de taşımaktadır. Brisa, Aksaray Organize Sanayi Bölgesi’nde kuracağı 4,2 milyon adet lastik üretim kapasitesine sahip yeni üretim tesisini 2018 yılında devreye almayı planlamaktadır.



 



Brisa’nın ürettiği Lassa markası, bugün 70’e yakın ülkede 80 distribütörüyle faaliyet göstermekte, 140’ın üzerinde tabelalı mağazası bulunmaktadır. Uluslararasında derinleşmek ve global marka olmak hedefine ilerleyen Lassa, 2018-2019 sezonu sonuna kadar FC Barcelona salon sporları takımlarının “Global Resmi Lastik Partneri”dir.



 



Türk ekonomisine olduğu kadar ülkenin toplumsal gelişimine de önem veren Brisa, sürdürülebilirlik faaliyetlerini çevresel, ekonomik ve toplumsal açıdan ele almaktadır. Biyoçeşitliliğe katkıda bulunduğu “Turnalar Hep Uçsun”, eğitime katkısını ortaya koyduğu “Brisa Mensupları Öğrenimi Destekleme Derneği”, trafikte emniyetli sürüşe katkı sağladığı “Lassa Yola Sağlam Çık” ve kültürel bir değer olan “Brisa Müze” bu anlamda ön plana çıkan projeler arasında yer almaktadır.



 



“Yolculuğunuzun Geleceğini Tasarlıyoruz” vizyonuyla çalışmalarını sürdüren Brisa, bir sanayi şirketinden inovasyon şirketine dönüşümünü hızla devam ettirmektedir. Brisa, sürdürülebilirlik vizyonundan aldığı ilham ve inovasyon anlayışıyla, fosil yakıt kullanmadan yalnızca güneş enerjisiyle çalışan “Solar Impulse”ın dünya çevresinde yaptığı yolculuğun Türkiye Resmi Partneri olmuştur.



 



2016 yılında “Türkiye’nin lastik markası” Lassa’nın 42’inci yılını kutlayan Brisa, Bridgestone, Lassa, Dayton, Kinesis, Firestone lastik markaları, Bandag kaplama markası, Energizer akü markası, OtoPratik, Propratik, Lastiğim, Lastik Vs ve Speedy satış noktaları, Lastik.com.tr adreste lastik değişimi ve bakımı internet sitesi, Mobilfix ticari araç filolarına yerinde bakım sağlayan mobil bakım servisi, Probox ve Bridgestone Box mobil satış ve hizmet noktası ve Lastik Oteli lastik saklama hizmetiyle Türkiye’ye değer kazandırma kararlılığındadır.



www.brisa.com.tr