Bridgestone’un yeni nesil DriveGuard lastikleri, dünyanın en hızlı okçusu Lars Andersen’e karşı başarısını kanıtladı

01.06.2017

Brisa, lastik sektöründe yeni bir kategori yaratan Bridgestone DriveGuard’ın tanıtımı için sıra dışı bir reklam filmine imza attı. Dünyanın en hızlı okçusu olarak tanınan Lars Andersen’i İstanbul’a getiren Brisa, reklam filminde Bridgestone DriveGuard’ın Andersen’in fırlattığı oka rağmen yol almaya devam ettiğini gözler önüne seriyor.



Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, lastik sektöründe çığır açan Bridgestone DriveGuard için özel bir reklam filmi yayınladı. Okçuluk tarihinin unutulmuş metodlarını gün ışığına çıkartan ve bu sayede modern çağın en hızlı okçusu olarak bilinen Lars Andersen, bu reklam filminde Bridgestone DriveGuard lastiklerini test etmek için Türkiye’deydi.



Bridgestone’un dünya lastik pazarında yeni bir kategori yarattığı DriveGuard serisi RFT (Run-Flat Tyre) teknolojisine sahip. Ancak onu diğer RFT lastiklerden ayıran özellik TPMS’ye (lastik basınç takip sistemi) sahip bütün binek araçlarda kullanılabiliyor olması. Böylece DriveGuard serisi, RFT teknolojisinin sağladığı güvenlik ve konforu tüm araç sahiplerine sunuyor.



Yeni ve güçlendirilmiş yanak teknolojisi sayesinde Bridgestone DriveGuard, patlasa da saatte 80 kilometreye ulaşan bir süratle, emniyetli bir şekilde 80 kilometre daha yol kat edebiliyor. Böylece araç herhangi bir tamirciye, özel bir garaja ya da lastiğin değiştirilebileceği güvenli bir yere ulaşana dek yol alabiliyor.



Brisa, yeni lastiklerinin bu iddiasının doğruluğunu dünyanın en hızlı okçusu Lars Andersen ile gerçekleştirdiği sıra dışı bir testle kanıtladı. Bridgestone DriveGuard reklam filminde Andersen oklarıyla DriveGuard lastiklerini hedef alıyor. Andersen’in oklarına rağmen Bridgestone DriveGuard lastiklerine sahip araçlar sorunsuz bir şekilde yol almaya devam ediyor.



Andersen’ın kendine has stilini yansıtan video’ları internette izlenme rekorları kırıyor.



Okçuluk üzerine yazılmış eski eserleri okuyup resimleri inceleyerek kendi tekniğini geliştiren Lars Andersen, en yakın rakibinden iki kat hızlı ok atabildiğini 2012 yılında yayınladığı video ile duyurmuş ve dünya çapında ün kazanmıştı. 53 yaşındaki Hollandalı okçu Andersen’in 2015 yılında yayınladığı ikinci videosu ise 42 milyondan fazla izlenme başarısı gösterdi.



Özverili çalışmaları sayesinde günümüzde okçulukta yapılan teknik hataları da tespit eden Andersen, okçuluğun daha doğal hamleler ve hareketlerle yapılması gerektiğini savunuyor. Kendi çalışmalarını da bu şekilde yapan Andersen yeni ve yaratıcı bir stile sahip.



Reklam Filmi: Bridgestone Driveguard



 



KÜNYE



 



Reklamın Başlığı: Bridgestone Driveguard



Reklamveren: BRİSA



Reklamveren Temsilcisi: Korhan Korel, Erdem Çetin, Ela Okançay Uçar



Reklam Ajansı: Alametifarika



Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme, Ozan Özüm Özbey



Yaratıcı Grup Lideri: Çağlar Kurtaran, Handan Tepe



Yaratıcı Grup: Ali Can Savaş, Burçin Perçin



Müşteri İlişkileri: Gökhan Akbay, İdil Kibaroğlu



Stratejik Planlama: Seren Pala



Prodüksiyon: Sertuğ Alptekin, Övgü Akgürgen, Vedat Bonfil



Prodüksiyon Şirketi: 25 film



Yönetmen: Bora Egemen



Görüntü Yönetmeni: Stefano Morcaldo



Post Prodüksiyon: 1000 volt / Filimişleri



Medya Satın Alma Ajansı: Mediacom



Kullanılan Mecralar: TV, Dijital, Outdoor,