Lassa’nın sağlam ve yenilikçi lastikleri, dünyanın en büyük lastik fuarı Essen Reifen 2016’da görücüye çıktı

02.06.2016

Global arenada hızlı bir atılım içerisinde olan Lassa, Almanya’da düzenlenen ve dünyanın en büyük lastik fuarı olarak bilinen Essen Reifen 2016 Fuarı’nda yerini aldı. 24-27 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen uluslararası etkinlikte Lassa, 19 sağlam ve yenilikçi lastiği ile beğeni topladı.



FC Barcelona sponsorluğu kapsamında düzenlediği eğlenceli aktivitelerle de ilgi gören Lassa, kısa bir süre önce Almanya’da ilk Lassa tabelalı mağazasını açarak pazarın rekabetçi oyuncuları arasında yer aldığını vurguladı.



 



Türkiye lastik sektörü lideri Brisa’nın öncü markası Lassa, bir yandan İzmit’teki fabrikasında geleceğin ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde üstün teknoloji ile ürettiği sağlam, emniyetli ve kaliteli lastiklerinin kapasitesini artırıyor, bir yandan da pazara sunduğu yeni lastiklerle dikkat çekiyor.



 



Lassa, 24-27 Mayıs tarihleri arasında Almanya’nın Essen şehrinde düzenlenen, dünyanın en büyük lastik fuarı Essen Reifen 2016 Fuarı’nda sergilediği yeni nesil ürünleri ve FC Barcelona sponsorluğu ile büyük ilgi topladı. Marka, 4X4, hafif ticari araç, kamyon ve binek segmentlerinde 19 farklı yaz ve kış lastiği ile Essen Reifen 2016 Fuarı’ndaydı. Lassa’nın binek araçlar için yeni geliştirdiği konfor ve performans lastikleri Driveways ve Driveways Sport, Competus ailesine yeni kattığı 4X4 arazi ve asfalt lastiği Competus A/T2, hafif ticari segmentindeki yaz lastiği Transway2 ve 2015 yılında pazara sunduğu yeni nesil hafif ticari araç lastiği Maxiways’in son üyesi Maxiways 100S ön plandaydı.



 



Lassa’nın fuarda hem uluslararası profesyonellerden hem de ziyaretçilerden geniş çapta ilgi gördüğünü belirten Lassa Uluslararası Satış ve Pazarlama Direktörü Halit Şensoy; “Bu yıl Lassa global bir oyuncu olmak için atılım içinde. Bir yandan markamızın uluslararası pazarlarda güçlenmesi ve bilinirliğinin artması için çalışmaları yürütürken bir yandan da özellikle binek, hafif ticari ve 4X4 segmentindeki pazar payımızı artırmayı hedefliyoruz. Dolayısıyla dünyanın en geniş katılımlı ve global oyuncuların yer aldığı Essen Reifen 2016 Fuarı’nda bu segmentlerdeki yeni desenlerimizi öne çıkarttık. Gördüğümüz ilgi de 2016 hedeflerimize ulaşacağımızın habercisi niteliğindeydi. Fuarın Almanya’da olması da bizim için önemli çünkü Almanya, Lassa’nın uluslararası büyüme planları açısından stratejik bir pazar.



 



 



Lassa’nın Essen Reifen 2016 Fuarı için hazırladığı standı markanın FC Barcelona ile gerçekleştirdiği 4 sezonluk küresel ortaklık anlaşmasını öne çıkartacak şekilde tasarlandı. Standta Lassa global reklam filmine atıfta bulunan ve FC Barcelona antrenman alanı şeklinde tasarlanmış olan bölüm ise, ziyaretçilerin Lassa’ya gösterdikleri ilginin artmasına katkı sağladı. Ziyaretçiler, kendi alanlarında en yüksek performansı göstermeyi hedefleyen bu iki markanın işbirliğini eğlenceli aktivitelerle deneyimleme şansı yakaladı.



 



Her iki yılda bir düzenlenen Essen Reifen 2016 Fuarı, lastiğin üretim, satış ve geri dönüşümü dahil olmak üzere tüm süreçlerine yönelik, dünyanın en geniş katılımlı lastik fuarı olarak biliniyor.